14 Ocak 2014

Golden Globe 2014 Makyajları

Bildiğimiz gibi dün Altın Küre Ödülleri verildi. Birçok internet sitesinde, bloglarda en şık ve en rüküşler seçildi, kıyafetler yorumlandı. Peki ya makyajlar? Bu postta da kırmızı halının en güzel ve en kötü makyajlarını yorumlayalım dedim!

Beğendiklerim 

Emma Roberts
Gecenin en güzel buğulu göz makyajı! Yeşil-ela gözlerinin güzelliğini daha da ortaya çıkarmış. Yüzünde porselen makyajı, dudaklarında nude tonları tercih ederek tüm dikkati gözlere çekmiş. Saçlarını da sade bir at kuyruğu yaparak bu asil görüntüye kavuşmuş kendileri!

   
 Amber Heard
Bu kadın sizce de kusursuz bir güzelliğe sahip değil mi!!? Koyu Lacivert elbisesiyle gözlerindeki bronze uyumunu mükemmel tamamlayarak, güzelliğine güzellik katmış. Amber Heard, yeşil göze, bakır-bronze renklerin ne kadar güzel gittiğini bu makyajıyla bir kez daha kanıtladı! Sanki nude ruj yerine, biraz daha kahve alt tonlu dudak rengini kullanabilirdi. Siz ne düşünüyorsunuz?

Olivia Wilde
Bu gecenin favorisi benim için bu makyaj oldu! (lütfen resmi büyütüp bakınız) Su yeşili gözlerini, mürdüm tonlarında dumanlı makyajıyla tamamlamış. Mor-mürdüm tonları çok dikkat edilmesi gereken renklerdir, bu renkleri kullanınca başka canlı bir renk kullanmamalısınız(gerek dudaklarınızda, gerek allık olarak) O da bu kurala uyup nude bir rujla makyajını tamamlamış.

Sandra Bullock
Kıyafetini sevemesem de, saç ve makyajını çok yakıştırdım kendisine. Kahve tonlarda buğulu makyajıyla çok sade bir görüntü yakalarken, dudağındaki gül kurusu rengiyle yüzüne rank katmış. Allığı ve dudakları arasındaki uyuma da bayıldım!

Sarah Hyland
Birçok sitede saçı ve makyajı için 'çok çocuksu' yorumunu alsa da bence bu saç ve makyajla duru güzelliğini ortaya çıkarmış. (zaten 1990 doğumlu bir bayan ne bekleniyorsa). Bu senenin modasından örgülü topuz ona çok yakışmış! Dudaklarını da elbisesi gibi toz pembe seçerek harika bir uyum yakalamış. Bold kaşlarını da kendisine çok yakıştırdım ben!

Beğenmediklerim

Jennifer Lawrence
Bu makyajı ona hiç yakıştıramadım, sizce de lise mezuniyetine gider gibi değil mi allah aşkına!? Simli gri far, simli kırmızı ruj OLDU TAMAM HAZIRIM. Güzel saçlarını kestirerek tam bir Pink olmuş zaten :( Bu basit görüntüsü kırmızı halıya hiç gitmemiş gerçekten.

Lena Dunham
Tartışmasız gecenin en kötü makyajı olduğunu söylememe gerek yok heralde? Dişlerine bulaşmış garip renkteki rujunu, yamuk yumuk eyelinerıyla tamamlamış kendileri. Oh Lena Lena...

Julia Roberts
Julia Roberts'ı bu Nebahat Çehre görüntüsüne kim soktu merak ettim. Garip kıyafeti yetmiyomuş gibi (elbise içine gömlek), bu yaşlı saçı ve makyajı onu olduğundan 10 yaş büyük göstermiş. Onun o gür dalgalı saçlarını eskisi gibi açık istiyoruz! Tamamen siyah beyaza büründün bari mercan veya bordo tonlarda bir rujla renk katsaydın be ablacım. Kendisi bildiğim kadarıyla Emma Roberts'ın halası, ondan bir makyaj dersi alması şart olmuş!

Taylor Swift 
Pembe elbise + kırmızı ruj veya tam tersi kombinleri bir türlü beğenemiyorum. Gözü yoruyor, bence birbirini tamamlamalar, aynı renk olmasa da en azından ton olarak. 

Julia Louis-Dreyfus
Elbisesini ona çok yakıştırsam da, bu makyajını beğenmedim. Göz altı torbalarını bile doğru düzgün kapamadan evden çıkmış! Göz makyajına, gözlerinin yarısından başlayıp aşağı doğru uzatması ise gözlerini olduğundan daha da düşük göstermiş.







7 yorum:

  1. Ooooof off, biri dişine ruj bulaştırmış, saçını tel tokalamış yandan gelmiş, diğeri desen gözleri içine göçmüş, çok canım sıkıldı, iğrendim ya.
    Keşke begendiklerini sona koysaydın da gözümüz gönlümüz sonradan açılsaydı :))
    çok güzel değerlendirmeler yapmışın, önerilerine de katılıyorum..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi di mi sanki bakkala gidiyo sacina firkete takan!
      Her turden makyaja yer vermeye calistim ortaya boyle karisik bir sey cikti begenmene sevindim :)

      Sil
  2. Julia Roberts- Nebahat Çehre benzetmesine koptum =)
    http://neselizebra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Emma Roberts asalet yaa! Bayan Bakımlı'cım buarada seni mimledim haberin olsun;) :*
    http://kozmetikasigi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasca bu posttakilerin en kucugu olmasina ragmen iyi kapmis bu isi bence de!
      En kisa zaman da cevaplicam sorulari :)

      Sil