25 Mart 2014

Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu

Günaydınlaaar!
10 gün kadar önce Nivea'dan mail almıştım, denememiz için bloggerlara yeni çıkan ürününü yollayacaklarına dair,  4-5 gün kadar önce de kargo elime ulaştı. Nivea'nın yeni Micellar Makyaj Temizleme Suyu çok şeker bir kutuyla karşımdaydı :). Ben de bu süre boyunca makyajımı bu ürünle çıkardım. Artık yorumlama vakti..

Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu

İlk olarak, yolladıkları kutunun içinden yeni Micellar Makyaj Temizleme Suyu, bilgisayar ekranı temizleyen şeker bir kedi ve bir not çıktı. Bunun için Nivea'ya tekrar tekrar teşekkür ediyorum...


nivea makyaj temizleme suyu
Makyaj temizleme suları pratik kullanımı sayesinde makyaj çıkarıcı jellerin, çift fazlı ürünlerin pabucunu dama attı, bana göre.  Bioderma, Loreal, Garnier'ın makyaj temizleme sularının ardından gözümüz Nivea'daydı zaten. O da bizi hayal kırıklığına uğratmadı :)
Ürünün vaadleriyle başlayalım; 
- Tek adımda yüz ve göz makyajını çıkarır.
- Cildi temizler ve nemlendirir.
- Kızarıklık, gerginlik ve kuruluk gibi cilt problemlerini azaltmaya yardımcı olur.

Şimdi benim yorumlarıma gelelim;
- Ten makyajını çıkarma konusunda gayet başarılı,  yüzümde fondoten, allık ne varsa hepsi pamuktaydı. 
- Göz makyajını çıkarırken biraz rimelde zorlandı gibi geldi ama pamuğu biraz kirpikte bekletip öyle çekince, gayet başarılı sonuç verdi. Kirpik dökmesi gibi bir şeyle karşılaşmadım. 
- İçeriğinde üzüm çekirdeği yağı bulunuyor. Bu sayede cildi temizlerken asla kurutmuyor.
- Yüzde yapışkan bir his bırakmıyor, durlamadan kullanabilirsiniz. 
- Parfüm ve paraben içermiyor, hassas ciltler için de uygun. (Cok cok hafif bi kokusu var ama rahatsiz etmiyor)
- Ürün 200ml, uzun bir süre yeticeğini düşünüyorum.

nivea makyaj temizleme suyu
Kısacası, Garnier gibi Nivea da çok başarılı bir iş çıkarmış. Uygun fiyatlara böyle başarılı ürünler görmek sevindiriyor :)
 * Ürünü Gratis ve Watsonslarda 19tl'ye bulabilirsiniz.

5 yorum:

  1. Nivea'nin urunlerini hic kullanmiyorum ama cildim kuru kizariklik ve gerginlik problemlerim var, tam benlik bir urunmus cok da buyuk gorunuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim yagli olmasina ragmen temizleme sularini uyguladiktan sonra anlik bi kuruluk oluyor, bu urunde onu yasamadim. Kuru ciltler sevebilir yani :)

      Sil
  2. Böyle pratik ürünleri seviyorum, Nivea'nın yeni ürününü denemedim ama özellikleri oldukça iyi görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, aksamin korunde makyaj cikarirken olabilcek en pratik urune gidiyor elim :)

      Sil
  3. Çok tatli bi paket yaa! Ben de merak ediyorum ama Nivea bana mail atmiyo, benim maillerime de dönmüyo küscem vala az kaldı -.- Buarada sana bahsettiğim ojeyi yazdiiim;)

    YanıtlaSil