31 Mart 2014

The Balm - Bahama Mama

Merhaba! 
Bugün size asla vazgeçmiceğim, bittikçe bir daha alacağım bronzerımı tanıtcam; The Balm'ın Bahama Mama  bronzerı. Hala tanışmamış olanları tanıştırıyım :)

bahama mama bronzer
The Balm'ın diğer şeker kapları gibi bu ürün de esprili karton kapaklı bir ürün. Baktıkça yazı özletiyor :) Ben, bu bronzerı mat yapısı sayesinde kontür uygulamasında kullanıyorum. (Özellikle elmacık kemikleri ve alın). Aynı zamanda, boynum yüzüme ve vücudumun kalanına göre daha beyaz olduğu için, ben boynuma da çok hafif dokunuşlarla uygulayıp, bir ton kadar koyulaştırıyorum. 


bahama mama bronzer

bahama mama bronzer
Ürünü tabiki bu şekilde bitirmiyorum, ne yazık ki yere düşürdüm ve kırıldı o kısım parça parça oldu ben de atmak zorunda kaldım. Ürünün asıl özelliklerine gelelim;

- RENK: İçinde turunculuk barındırmayan çok güzel küllü koyu bi kahve. Fakat beyaz tenli biri olarak söylüyorum ki koyu olması sizi korkutmasın, yumuşak tüylü bir fırçayla hafif darbelerle uyguladığınız sürece gayet doğal bir bronzluk veriyor. (Ben, Real Techniques'in allık fırçasıyla uyguluyorum.) Ayrıca bu ürün, Nars-Laguna bronzera dupe olarak gösteriliyor. Cidden aralarındaki tek fark Nars'ın biraz daha ışıltı içermesi ve nerdeyse 3 katı fiyatta olması :)

- KALICILIK: Sabah uygulayıp çıkıyorum, bir daha tazeleme yapmıyorum yine de beni akşama kadar idare ediyor. 

- GRAMAJ: Ürün resmen evladiyelik :) 1 yıldır her gün kullanmama rağmen şu kırılma olayı olmadan önce anca yeni yeni çukur açılmıştı üründe. 7,08 gramlık. Düşünün ki bi Mac pudrası 10 gram ve 1 yıl yetiyor. Bu bronzerı bitirmek baya baya zor yani :)


the balm bahama mama
Renk tenimde böyle duruyor, önceden de dediğim gibi mat harika bi sütlü kahve.

 Yüzümü daha uzun göstermek ve elmacık kemiklerimi belirginleştirmek için ben şakak kemiklerimden başlayıp bir ) şeklinde uyguluyorum kontürü.

Bir de küçük bi uygulama taktiği veriyim; bronzerları elimizin alıştığı gibi içten dışa doğru değil de, dıştan içe (yani kulaktan, orta kısımlara doğru) uygulamak daha doğal bir görüntü sağlar. Çünkü koyu kısım kulak kısmımızda kalır ve yüzümüzün ortasına doğru renk hafifler.

Fiyat: 27 tl. Ürünü Gratislerde bulabilirsiniz.

12 yorum:

  1. Ne güzel bronslesiyor =) Begendim =)

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
  2. Bende çok seviyorum. Burun, göz çizgisi konturunde kullanıyorum. Kaş doldurmak için de harika bir ürün :) Kırılmış ama uzun süre gider o yine geçmiş olsun ve güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de goz kapagimin katlanma yerinde kullaniyorum cok dogal duruyor :) aynen allahtan cok bereketli kirildigina cok uzulmedim bu bile uzun sure yeter..

      Sil
  3. Ben çok sakarım bir allığımı pudramı ve farımı bu şekilde düşürerek kaybetmiştim neyseki seninkinin bir kısmı duruyor benimkilerde hepsi parçalanmıştı :( bunu almak istiyorum ama bir türlü standlarda bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sakarim bu konuda:/ bu da düştüğünde yerden alana kadar canım çıktı ya hepsi gittiyse diye..
      İndirim donemi yakalamak zor oluyo malesef bu urunu, normal zamanlarda görüyorum ama hep

      Sil
  4. gerçekten harika bir ürün tam istediğim gibi mat ve kızıllık barındırmıyor. Anneler günü indiriminden 16.50 gibi güzel bi fiyata almıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok dogru bi tercih yapmissin, gule gule kullan :)

      Sil
  5. Bugün tanıştım kendisiyle ve kullandım kesinlikle bittikce alacağım bi ürün beyaz tenliler kesinlikle kullanmalı sexy mamadan sonra sevdigim ikinci pudra

    YanıtlaSil
  6. Burun kucultmek icinde kullanilirmi

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil