5 Nisan 2014

Real Techniques Fırçalar Artık Watsonslarda!



Bu habere çok sevindim, çünkü evimin çevresindeki Migroslar hala fırçaları getirmedi, bakıp almak için alışveriş merkezlerindeki Migroslara gitmem gerekiyordu. Watsons artik Istanbul'un her yerinde boylece daha kolay ulasabilcez..


Watsons'in guzel indirimlerinde o da indirime dahil olursa tadindan yenmez :)



Watsonslarda bulunan RT fırçalar; 

  • Stippling Brush
  • Expert Face Brush
  • Powder Brush
  • Blush Brush
  • Foundation Brush




Bulunan mağazalar;
  • Capitol AVM
  • Cevahir AVM
  • Atirus AVM
  • Forum Mersin
  • Forum Bornova
  • Panora
  • Forum Çamlık
  • Nişantaşı City's AVM
  • Kentplaza
  • Marmara Park
  • Rumeli
  • Güneşli Park
  • Gebze Center
  • Brandium AVM
  • Erasta Park
  • Piazza AVM (Samsun)
  • Kızılay
  • Novada AVM
  • Piazza AVM (Kahramanmaraş) 
  • Antares AVM
  • Axis AVM
  • Forum Gaziantep
  • Carousel AVM
  • CEPA AVM
  • Park 328
  • Iyas Park
  • Yeşilyurt
  • Neoplus AVM
  • Arcadium AVM
  • Akasya AVM
  • ACity AVM

4 yorum:

  1. hemen marmara parka gitmem gerek yarın ilk is! :) tatlım, hangisi fondoten icin uygun bunlardan? takipteyim,bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Expert face brush her turlu fondoteni uygulayabilcegin bi firca; sivi kopuk farketmez. Urunu cok guzel dagitiyor ve sık kıllı oldugu icin Yuksek kapaticilik veriyor.
      Stippling brush'in kılları uca dogru seyreklesiyor boylece daha hafif kapaticilik sunuyor. Ve daha cok sivi fondotenlerde basarili
      Ben experti daha cok seviyorum acikcasi :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim! :) Bugün ugradım fakat henüz hala gelmemiş fırcalar hayal kırıklıgına ugradım hevesle gitmistim :\

      Sil
    3. Hadi ya keske sitelerine koymadan yazdiklari subelere getirselermis :/

      Sil