5 Haziran 2014

Loreal Lumi Magique Fondoten

Günaydın!
Bugün blogun konuğu Loreal'in Lumi Magique Fondoteni. Yağlı ciltlere uygun olmadığı yazılıp çizilse de merakımı bastıramayıp almıştım geçen yaz. Peki karma-yağlı ciltli biri olarak benim yorumlarım nasıl hadi inceleyelim :)


loreal lumi magique
Benim en sevdiğim fondoten kap modeli; cam içinde ve pompalı. Plastik yerine cam kapta olması ürünün daha geç bozulmasını sağlıyor, pompası yardımıyla da istediğim kadar ürünü elime sıkabiliyorum. 
Bendeki rengi W3 Beige Dore. Yaz dönemi bronzken aldığım için şu an 1-2 ton koyu. Renk skalası şu şekilde;
W -> Warm yani sarı altı tonlu
C -> Cold yani pembe alt tonlu
N -> Neutral yani nötr alt tonlu 

Ürünün light reflecting yani ışığı yansıtma özelliği var, bu şekilde cildinize parlak bir bitiş veriyor. Bu glowy bitiş, ilk sürüldüğünde (ilk 1 saat), çok sağlıklı çok doğal gözükse de, ne yazıkki benim yağlı cildim de ilerleyen saatlerde çok parlama ve yağlanmaya sebep oldu. Bir de kuru bir ciltteki durumunu görmek için anneme uygulama yaptım, işte öyle yağlanma yapmadan doğal parlaklığını korudu. Yani bu fondotenin ancak kuru ciltlerin hakkını verceğini düşünüyorum. 

Onun dışında;
Lumi Magique, SPF 18 içeriyor. Bence ayarında bir koruma faktörü, çok yüksek olanlar fotoğraflarda bembeyaz çıkıyor insan kendinden korkuyor valla.

Kapatıcılık orta seviyede, basit kızarıkları kapatsa da, sivilce veya yoğun renk bozukluklarını tam örtemiyor. 

Oldukça sıvı yapılı hafif bir fondoten, yüzümde ağırlık yapmadı. 

Ama şimdi en can alıcı noktaya geliyorum;
Benim hiç mi hiç hassas olmayan cildimde sivilcelenmeye neden oldu ne yazikki. Yağlı cildim, o glowy etkiyi sağlayacak içerikle anlaşamadığı için mi bilmiyorum ama bu fondoteni kullandıkça özellikle alın bölgemde (en yağlı kısmım) sivilceler oluştu.  



loreal fondoten
Tenimdeki duruşu da bu şekilde.

Özetle,
Kuru ciltlerde çok başarılı fakat yağlı ciltler de ne yazıkki parlamaya sebep oluyor. Fakat yağlı cildimde sivilcelenme yapan nadir fondotenlerden olduğu için ben kendisine bi daha dokunmamak üzere veda ediyorum.

*Fiyat: 40 tl (indirimsiz)

14 yorum:

  1. Pudra ile işe yarama mı dersin ? Video da çeken makyaj blogger'ları her fondotenden sonra pudrayla sabitlemelisiniz diyorlar.. Belki o zaman matlaşır da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her fondotenden sonra pudra kullanirim zaten, yoksa hic bi fondoten akmadan duramiyo yagli cildimde :)

      Sil
    2. Pudra olarak ne kullaniyorsun

      Sil
    3. Sadece makyaji sabitlemek ve parlamasini azaltmak istedigimde hafif yapili Rimmel London Stay Matte'yi, biraz da kapaticilik istedigimde Mac Studio Fix pudrayi kullaniyorum :)

      Sil
    4. Memnunmusunn peki rimmelin pudrasndan

      Sil
    5. Fondoteni sabitleyen hafif bir pudra eger bu amacla alicaksaniz sonuna kadar tavsiye ederim ama kapaticilik istiyosaniz malesef yetersiz..

      Sil
    6. Tamam teşekkür ederim

      Sil
  2. ben de aynı sorunu yaşadım cilt yağlı olunca... yüzün için kullandığın güneş kremi var mı ya da önerebilecğin,malum yaza girdik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef bu konuda kotu ornegim, gunes koruyucu kullanmiyorum:( fondoten veya bb kremimi spf'li tercih etmeye calisiyorum

      Sil
  3. Lorealın mat fondeteni varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat fondoten adi altinda yok fakat Loreal True Match fondoten yagli ciltler icin yapildigi icin en mat bitisli olan odur

      Sil
  4. Mat fondeten olarak ne kullanıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel Stay Matte serisinin mat fondotenini kullaniyorum ve memnunum, cildin yagliysa seversin ama kuruluk varsa ekstra kuruluk yapabilir. Blogda detayli yazisi mevcuttu okuyabilirsin ordan :)

      Sil
    2. O zaman tam benlik sagol

      Sil