7 Haziran 2014

Wet n Wild - Brulee

Günaydıın, hepinize tatlı mı tatlı haftasonları! :)

Wet n Wild markasının Gratislere geldiğini duyduğum anda kendime bi alıncaklar listesi hazırlamıstım zaten. Şimdi yavaş yavaş o listeyi tamamlıyorum. O listenin bugünkü ürünü Wet n Wild'ın tekli farlarından Brulee. 



wet n wild far
 Küçücük ama kolay kolay açılmayan bu far, tam çantaya at çık bir ürün. Rengi mat bir açık ten rengi. Göz kapağına uygulandığında hem renk eşitsizliklerini, damarlı görünümü engelliyor hem de aydınlık bir görüntü veriyor. Göz makyajına çok güzel baz oluşturuyor yani..



wet n wild brulee
Başka kullanım alanı yok sanıyosanız yanılıyosunuz :) Koyu makyajlarda kaş altı ve göz pınarını aydınlatmak için kullanılabilir. Aynı zamanda, göz altı kapatıcınızı bununla sabitleyip aydınlık bir görüntü elde edebilirsiniz.

Bu kadar açık renkli olmasına rağmen pigmentasyonu harika, rengi çok kolay veriyor. Yumuşacık bir yapısı var kolayca dağıtabiliyosunuz. Ürünü krem farmış gibi parmağınızla bile uygulayabilirsiniz. Ben genelde öyle yapıp bolca rimel uyguluyorum, çok sade günlük bir makyaj oluyor :)



wetnwild brulee
Fardan bir parmak darbesi alınca böyle oluyor. Ten rengi diye 'belli olmaz bu yeeea' diye düşünmeyin, gerçekten epey pigmentli. 
Far aynı zamanda Mac'in Brule isimle farına dupe gösteriliyor. İnternetten swatchlara baktığımda gerçekten fark göremedim nerdeyse aralarında. 

Ten rengi bir farın uygulanmış halini göstermek hayli zor ama yine de sağ gözümde o kızarık ve damarlı görünümün olmadığını, daha eşitlenmiş bir tonda olduğunu görebilirsiniz.


* Ürün 1.7 gramlık (karşılaştırmak için söylüyorum Mac farlar 1.5 g) ve fiyatı 6.5 tl. Gratislerde bulabilirsiniz.

14 yorum:

  1. Harika bir far, ambalajı da daha iyi olsa dört dörtlük olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ambalaji vasat ama en azindan kolay kolay acilmiyo:)

      Sil
  2. Ürünü krem farmış gibi parmağınızla bile uygulayabilirsiniz.
    Bu cümleyi okuduğum hiç bir tanıtımda görmediğim için almamıştım. Mat açık farlar genelde kabuk kabuk bir görüntü oluşturuyor bende. Göz kapaklarım kuru olduğu için sanırım. Bu nedenle cesaret edememiştim ama bu posttan sonra alacağım mutlaka. Teşekkürler çok faydalı oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tum goz kapagima uyguladigimda hep parmagimla uyguladim, cok kolay dagitabildim her yere esitce. Oyle parcali gozukme olmadi ama benim goz kapaklarim yagli seninkiler cok kuruysa dedigin sorun olabilir :( almadan bi dene muhakkak. Yazinin yardimci olmasina cok sevindim:)

      Sil
  3. Mac Brulé´yi sürekli kullaniyorum ve iki kez aldim, WetnWild burda satilsa bende alip denerdim mutlaka :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Mac Brule'yi kullanmadim ama internetteki swatchlara gore cok benzerler.. Umarim bi an once gelir Almanya'ya da :)

      Sil
  4. İstiyorum istiyorum bunuu :)

    YanıtlaSil
  5. Şu sıralar çok duyuyorum bu farı ama şimdilik elimde bu tonda far var o biterse bir şans vereceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Bu far bir tek bana mı cazip gelmiyor -.- Kapatıcı sürerim aynı rengi elde ederim, ya da madem ten rengi sürmeye ne gerek var, bir çok palette yaklaşık bu renkte bi açık ten rengimsi far var bunun ne özelliği var gibi kafamda deli sorular oluyo Selen yaa:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatici surunce bende birikme yapiyo Ezgi ya cizgi cizgi oluyo:/ far paletlerindeki krem tonlarda genelde simli oluyo anca goz pinarina uygulayabiliyorum ben.. Bu daha cok baz olarak kullanilabilcek bi urun bence zaten, goz kapagi rengini esitlemek icin. Yoksa dedigin gibi super bi fark yaratmiyo :)

      Sil
    2. Anladım güzelcim tamam çok teşekkür ettim=)

      Sil
  7. Çok hoş bence rengi...Bahsettiğin gibi bir çok şekilde kullanılabilir.Almakta fayda var.Fiyatı çok uygun...

    YanıtlaSil