18 Ocak 2015

Essence Dudak Kalemleri

Merhaba, hepinize mutlu pazarlar!
Blogumda daha önce hiç yer vermediğim fakat nerdeyse her makyajımda kullandığım dudak kalemlerine yer vericem bugün; Essence'in dudak kalemleri. 

Dudak kalemlerini birçok farklı amaçla kullanabiliriz. Bunlardan benim için en önemlileri: dudak şeklini belirginleştirmek, sürülen rujun dudak çevresine dağılımını engellemek ve rujun kalıcılığını arttırmak. 


essence nude
Essence'in dudak kalemleri yukarıda saydığım özellikleri benim için fazlasıyla karşılayan türdeler. Çünkü; yapıları yumuşacık, pigmentasyonları fazla ve kalıcılıkları yüksek. Benim elimde, 11 In the Nude, 06 Satin Mauve ve 12 Wish me a Rose isimli 3 rengi var. Yapıları oldukça yumuşak olduğu için ruj olarak kullanıma çok uygunlar. (Tabiki altına bir lipbalm ile.)

Yukarıdan aşağı In The Nude, Satin Mauve ve Wish Me a Rose şeklinde swatchladım. Yalnız burda lip balm kullanmadığım ve yoğun bir şekilde uygulayıp dağıtmadığım için, renkleri olduğundan bi tık daha koyu ve yoğun gözüküyor. Aşağıda dudağımdaki hallerinden daha doğru görünümlerine bakabilirsiniz.


Sol tarafa kendi dudağımın çıplak halini koydum ki bu zeminde nasıl gözüktüğünü gösterebiliyim.
essence in the nude
11 In The Nude: Kahve-şeftali alt tonlu bir nude. Yapısı kremsi, kalıcılığı yüksek. Ruj kullanmadan da uygulamaya uygun. Dudak çizgisinin biraz üstünden dudaklarınız doldurarak daha dolgun bir görünüm yakalayabilirsiniz bununla. Benim en sevdiğim kullanım stilim; lip balm üstüne tüm dudağımı bu kalemle çerçeveleyip üstüne mac Velvet Teddy mat rujunu uygulamak. Gerçekten çok uzun süre dudağımdan oynamadan kalıyor. 



essence satin mauve
06 Satin Mauve: Tam bir gül kurusu rengi. Dudak renginin 2 ton kadar koyusu. Tek başına ruj olarak kullanıma yine çok uygun. Ben en çok Mac Twig, Rimmel London Kate Moss 104, Maybelline Color Sensational Velvet Beige rujları ile yakıştırıyorum. 



essence wish me a rose
12 Wish Me a Rose: Canlı bir pembe. Açıkçası bunu yapı olarak diğer iki renk kadar beğenmiyorum. Dudak çizgisini belirlemek için kulanıma uygun olsa da tüm dudağa uygulayıp ruj olarak kullanımda pek başarılı değil bence. Biraz daha kuru ve parçalı bir görünüm bırakıyor. Yine de dediğim gibi sadece 'dudak kalemi' göreviyle dudaklarınızı çerçeveleyebilirsiniz. 


Sonuç olarak, Essence dudak kalemleri fiyatının çok üstünde performans sergileyen, yumuşak, ruj olarak kullanıma uygun ve kalıcı kalemler.

* Fiyat: 3.75 tl 


12 yorum:

  1. Essence'in dudak kalemlerini ben de cok seviyorum, gercekten fiyat-performans acisindan harikalar. Üstelik renkleri de müthis oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim, fiyatinin cok ustunu hakediyolar. Ben de birkac rengini daha almayi planliyorum :)

      Sil
  2. Bence, Essence markanın başarılı ürünlerden biri.

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum bu kalemlere,yana yakıla in the nude rengini arıyorum ama bulamadım bi türlü:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O rengi ben de cok zor buldum ne yazikki :/

      Sil
  4. Goldenrose ve emily dudak kalemleri var bende hep, aslında bi denemek lazım teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emilyler de guzel bence ama Essence cok daha yumusak onlardan, denemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  5. En çok 06 yakışmış sana. Onu hiç bulamadım ama ben yaa:'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim o canim :) Evet genelde stok disi oluyolar :/

      Sil
  6. Ben de deneyeceğim cnm, gayet güzel gözüküyorlar.
    Bloğunu beğendim takipteyim :) Bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba 06 satin mauvenin barkod kodunu ögrenebilir miyim rica etsem?

    YanıtlaSil